با حضور نایب رئیس مجلس

افتتاح نمایشگاه توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی ( ره ) در مجلس شورای اسلامی

نمایشگاه آشنایی با عملکرد و برنامه‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی ( ره ) در محل نمایشگاه دائمی مجلس با حضور نایب رئیس مجلس افتتاح شد
نمایشگاه آشنایی با عملکرد و برنامه‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی ( ره ) در محل نمایشگاه دائمی مجلس با حضور نایب رئیس مجلس افتتاح شد

 

به گزارش کارآفرینان موفق؛ نمایشگاه آشنایی با عملکرد و برنامه های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی ( ره ) در محل نمایشگاه دائمی قوه مقننه با حضور علی اکبر بسطامی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

علی اکبر بسطامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت پس از افتتاح این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه نمایشگاه خوبی است و نمایندگان را در جریان آمارهای اشتغال در استان ها قرار می دهد؛ کمیته امداد از نهادهایی است که نسبت به سایر نهادها در حوزه اشتغال به ویژه خرد و خانگی رتبه اول کشور را دارا است و از نظر آمارها و شاخص ها ۹۲ درصد از طرح های این نهاد اجرا می شود و این آمار قابل قبول است.

وی افزود: آنچه که کمیته امداد در کنار پرداخت مستمری ها انجام می دهد ایجاد اشتغال برای خانواده ها است که باعث ترویج فرهنگ اشتغال و زندگی شرافتمندانه می شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس یازدهم ادامه داد: مسئولان کمیته امداد با تلاش های خستگی ناپذیر در کنار خانواده محروم هستند و برای بهبود وضعیت و اشتغال زایی آنها کمک می کنند.

مصطفی خاکسار قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی نیز در مورد این نمایشگاه، گفت: هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه تلاش برای ارائه گزارش ملموس به نمایندگان است زیرا آمار همراه با تصاویر قابل مشاهده و رویت بوده و باعث تصمیم گیری و برنامه‌ریزی بهتر می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه ضمن طرح آمارها و موضوعات کلی اطلاعات با جزئیات به تفکیک استان ها ارائه شده و باعث می شود نمایندگان اطلاعات مناسبی را در مورد آمار استان و حوزه انتخابیه های خود داشته باشند.

به نقل از خانه ملت، خاکسار یادآور شد: اولین تابلو در نمایشگاه مربوط به اشتغال زایی همه مناطق ایران است بنابراین حساسیت های لازم در نمایندگان ایجاد می شود که حمایت ها و پشتیبانی ها تا چه اندازه می تواند تاثیرگذار باشد و تلاش شان تا چه اندازه نتیجه بخش بوده است.