رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران

بهره گیری از ظرفیت استارت آپ ها در توزیع مرغ منجمد

کارآفرینان موفق/ جبرئیل برادری از بررسی امکان پخش و توزیع گوشت مرغ و تخم مرغ با کمک شرکت های استارت آپی  به صورت آنلاین و اتحادیه ها برای توزیع مناسب درب منازل خبر داد.

به گزارش مجله کارآفرینان موفق، از سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، جبرئیل برادری از بررسی امکان پخش و توزیع گوشت مرغ و تخم مرغ با کمک شرکت های استارت آپی  به صورت آنلاین و اتحادیه ها برای توزیع مناسب درب منازل خبر داد.

وی با اشاره به نظارت مستمر و دقیق بر روند توزیع گفت: با عرضه خارج از قیمت های مصوب در سطح استان قابل پذیرش نیست و با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به توزیع گسترده مرغ منحمد در تمام میادین سطح شهر تهران افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته هیچگونه از سازمان جهادمشکلی در تامین گوشت گرم و منجمد مرغ و گوشت قرمز وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در راستای حمایت از مصرف کنندگان، عرضه گوشت منجمد مرغ با قیمت مصوب در میادین و خرده فروشی های سطح شهر استان تهران در حال انجام است.

جلسه هماهنگی عرضه گسترده و نظام مند مرغ منجمد با حضور مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل دامپزشکی، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان، نمایندگان استانداری، دادستانی، بسیج اصناف ،اتحادیه های فروشگاه های زنجیره ای، بسته بندی گوشت و مواد پروتئینی، مرغ و ماهی، تعاونی های مصرف کارمندان دولت و کارگران، نماینده مباشرین توزیع عمده، شرکت های استارت آپی برگزار شد.

پیش از این نیز جبرئیل برادری با اشاره به ادامه توزیع بدون محدودیت مرغ منجمد تنظیم بازار در سطح استان تهران و شهرستان‌های تابعه اعلام کرده بود : توزیع مویرگی و نظام‌مند مرغ منجمد تنظیم بازار توسط مباشرین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره‌بار، اتحادیه‌های کارگران، تعاونی مصرف کارکنان، استارت آپ‌ها بدون محدودیت در حال انجام است.

وی افزود: نرخ تنظیم بازار گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت مصوب ۴۵ هزار تومان ادامه دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در خصوص زمان اجرای این طرح گفت: این طرح تا زمان نرخ تنظیم بازار اجراشده و هیچ محدودیتی در عرضه نداریم و مردم دیگر نگران تامین مرغ خود نباشند.

قابل ذکر است ، در دنیایی که ارتباطات و اینترنت در آن از نقش تأثیرگذاری و ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وسیعی دارند حوزه نوینی همچون استارت آپ ها از اهمیت خاصی برخوردار هستند و این عرصه به همان اندازه که می‌تواند پر قدرت و توانمند عمل کند در عین حال آسیب پذیر و حساس به شرایط اکوسیستم باشند.

برآیندها مبین این است که بحث ‘استارت آپ’ ها و شرکت‌ها خلاق هم اکنون در ایران تبدیل به یک بحث روز شده اند و این شرکت‌ها که با ورود به عرصه‌های مختلف، در حال تغییر ساز و کارهای کسب و کار در جامعه هستند در واقع می‌توانند راهی برای نیل به اهداف تعیین شده در اقتصاد مقاومتی باشند.

کشورمان با وجود چندین هزار استارت آپ فعال بزرگترین استارت آپ های منطقه را به خود اختصاص داده که باید از این ظرفیت در راستای توسعه پایدار بخوبی استفاده شود، شتاب دهنده‌ها می‌توانند تضمین کننده آینده این شرکت‌ها و حمایت کننده مالی آنها باشند و تامین کننده بسیاری ازنیازهای آنها باشند.