به گزارش خبرنگار کارآفرینان موفق، گروه علمی «سنجش و دانش» با حمایت انتشارات «نمای علم» از ۴۱ کتاب برتر علمی در حوزههای روانشناسی، حقوق، مدیریت و هوش مصنوعی در محل دانشکده مطالعات جهان– دانشگاه تهران – رونمایی کرد. در این همایش باشکوه، که با حضور نویسندگان برگزیده از سراسر کشور برگزار شد، هر یک از […]
مقدمه: به گزارش پایگاه خبری کارآفرینان موفق در عصر رقابتهای پیچیده و تغییرات سریع محیطی، برندهایی موفقترند که بتوانند نه تنها توجه اولیه مشتریان را جلب کنند، بلکه در مسیر تعامل مستمر با آنان، رابطهای پایدار و معنادار ایجاد نمایند. در این میان، مفهوم «بازاریابی پایدار» بهعنوان یکی از رویکردهای نوین بازاریابی، نقش پررنگی در ایجاد چنین روابطی ایفا میکند. در کنار آن، مفهوم «طول سفر مشتری» نیز بهعنوان یکی از شاخصهای کلیدی تعامل مشتری با برند، به تدریج مورد توجه پژوهشگران و فعالان بازار قرار گرفته است. این مقاله به بررسی رابطه میان بازاریابی پایدار و افزایش طول سفر مشتری پرداخته و نشان میدهد چگونه رویکردهای مسئولانه در بازاریابی، میتوانند محرکهای جدیدی برای تعامل، وفاداری و خرید تکراری ایجاد کنند.
به گزارش پایگاه خبری کارآفرینان موفق، در دنیای پیچیده و رقابتی امروز، مدیریت پروژههای توسعه کسبوکار به یکی از چالشبرانگیزترین مسئولیتهای مدیران تبدیل شده است. این پروژهها، به دلیل تنوع ذینفعان، محدودیت منابع، فشارهای زمانی و عدمقطعیتهای محیطی، مستعد بروز خطاهایی هستند که گاه هزینههای جبرانناپذیری برای سازمان به همراه دارند.
به گزارش کارآفرینان موفق، مسلم صالحی گفت: بحث تاکسیهای اینترنتی نظیر اسنپ و تپسی و سایر سکوهایی که خدمات اینچنینی ارائه میدهند، در بستر فضای مجازی است و شاید جزو اولین مواردی است که به بحث بیمه و سایر قوانین مربوط به آن مواجه می شویم، به نظر میرسد در این زمینه خلاء قانونی وجود […]
گفتوگوی اختصاصی با دکتر فردین شورج، مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه کارآفرینی
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ثبت نام 16 هزار و 225 داوطلب واجد شرایط برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد. به گزارش کارآفرینان موفق از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سید جواد […]
مقدمه؛ ریاضی، زبان تصمیمسازی آینده : به گزارش پایگاه خبری کارآفرینان موفق، در دنیای مدیریت معاصر، جایی برای تصمیمهای شهودیِ بیپشتوانه باقی نمانده است. پیچیدگی بازارها، افزایش رقابت، رشد دادههای کلان و سرعت تحولات فناورانه، سازمانها را ناگزیر کرده است تا به ابزارهایی تکیه کنند که هم دقت دارند و هم عمق تحلیلی. ریاضیات، در این میان، دیگر فقط زبان اعداد نیست، بلکه زیربنای فناوریهای نوین مدیریت محسوب میشود ؛ از تحلیل داده گرفته تا پیشبینی روندها و مدیریت ریسک.
مقدمه: کوچینگ فقط حل مسئله نیست در بیشتر دورههای آموزشی، کوچینگ بهعنوان فرآیندی برای هدفگذاری، تصمیمگیری و برنامهریزی مطرح میشود. گویی کوچینگ نوعی جعبهابزار برای بهبود عملکرد است. اما آیا این نگاه کافیست؟ آیا انسان فقط با اهداف و برنامهها تعریف میشود؟ پاسخ اگزیستانسیالیسم (هستیگرایی) منفیست. این رویکرد بر آن است که انسان در عمق وجودش با پرسشهایی بنیادین روبهروست: من کیستم؟ چگونه باید زندگی کنم؟ معنای تجربهی من چیست؟
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت ۲۹۱ فضای کار اشتراکی در سراسر کشور خبرداد. به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بینالملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،«سیدمالک حسینی» به همراه «زینب قیصری»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون ویژه تولید از کارخانه نوآوری […]