به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کارآفرینان موفق، مراسم رونمایی از کتاب «بازاریابی ویروسی» تألیف دکتر خسرو کرمی، روز گذشته با حضور جمعی از استادان دانشگاه، فعالان بخش خصوصی و مولفان آثار علمی در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار شد.
چکیده: به گزارش پایگاه خبری کارآفرینان موفق، در دنیای پرتحول امروز، فناوریهای نوین بهعنوان یکی از اصلیترین محرکهای تغییر، نقش مهمی در شکلدهی به مزیت رقابتی و بقای سازمانها ایفا میکنند. با شتاب روزافزون تحولات فناورانه، سازمانها دیگر نمیتوانند در برابر ورود فناوریهای جدید، موضعی انفعالی داشته باشند. این مقاله به بررسی ضرورت اتخاذ راهبردی فناورانه در سازمانها میپردازد و بر این نکته تأکید دارد که پذیرش و بکارگیری فناوریهای نوین، صرفاً یک تصمیم مدیریتی نیست، بلکه تصمیمی کارآفرینانه و استراتژیک است که نیازمند چشمانداز بلندمدت، رصد فناوریهای نوظهور، و نهادینهسازی تفکر تحولآفرین است. پژوهش حاضر با مرور ادبیات نظری و تحلیل روندهای جهانی، به ارائه چارچوبی مفهومی برای تصمیمگیری راهبردی در حوزه فناوری پرداخته است.
یکی از رانندگان کامیون از پرداخت نکردن کل کرایه و کم کردن مبلغی از کرایه حمل بار مندرج در بارنامه صادر شده توسط تعدادی از شرکت های حمل و نقل و صاحبان کالا، پس از تحویل بار به صاحبان کالا خبر داد و گفت که رقم واقعی کرایه های حمل کالا را به رانندگان کامیون و کامیونداران پرداخت نمی شود.
رانندگان کامیون و کامیونداران در شبکههای اجتماعی تاکید کردند که برخی تشکلهای مرتبط با حمل و نقل جادهای کالا، از اجرای سامانه پاک ( پرداخت آنلاین کرایههای حمل کالا) نگران هستند چون در صورت وجود شفافیت در این بخش، دیگر راننده برای پیگیری حقش، نیازی به واسطه و امضا جمع کردن ندارد.
به گزارش پایگاه خبری کارآفرینان موفق، دکتر مسعود عزیزی گفت : در سالهای اخیر، پلتفرمهای حملونقل آنلاین مانند اسنپ و تپسی، نقش مهمی در جابهجایی شهری ایفا کردهاند و به یکی از ارکان مهم کسبوکارهای دیجیتال در ایران تبدیل شدهاند. اما در کنار رشد چشمگیر این صنعت، یک مشکل جدی همچنان حل نشده باقی مانده […]
به گزارش خبرنگار کارآفرینان موفق، گروه علمی «سنجش و دانش» با حمایت انتشارات «نمای علم» از ۴۱ کتاب برتر علمی در حوزههای روانشناسی، حقوق، مدیریت و هوش مصنوعی در محل دانشکده مطالعات جهان– دانشگاه تهران – رونمایی کرد. در این همایش باشکوه، که با حضور نویسندگان برگزیده از سراسر کشور برگزار شد، هر یک از […]
مقدمه: به گزارش پایگاه خبری کارآفرینان موفق در عصر رقابتهای پیچیده و تغییرات سریع محیطی، برندهایی موفقترند که بتوانند نه تنها توجه اولیه مشتریان را جلب کنند، بلکه در مسیر تعامل مستمر با آنان، رابطهای پایدار و معنادار ایجاد نمایند. در این میان، مفهوم «بازاریابی پایدار» بهعنوان یکی از رویکردهای نوین بازاریابی، نقش پررنگی در ایجاد چنین روابطی ایفا میکند. در کنار آن، مفهوم «طول سفر مشتری» نیز بهعنوان یکی از شاخصهای کلیدی تعامل مشتری با برند، به تدریج مورد توجه پژوهشگران و فعالان بازار قرار گرفته است. این مقاله به بررسی رابطه میان بازاریابی پایدار و افزایش طول سفر مشتری پرداخته و نشان میدهد چگونه رویکردهای مسئولانه در بازاریابی، میتوانند محرکهای جدیدی برای تعامل، وفاداری و خرید تکراری ایجاد کنند.
گفتوگوی اختصاصی با دکتر فردین شورج، مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه کارآفرینی
به گزارش کارآفرینان موفق، نهمین دوره جشنواره «اندیشمندان و دانشمندان جوان» فرصتی است برای ایدهپردازان خلاق، محققان جوان و فعالان حوزه نوآوری تا ایدههای خود را به مسیر تجاریسازی و تولید محصولات دانشبنیان هدایت کنند. این جشنواره با هدف شناسایی ایدههای نو، ایجاد پیوند میان علم و فناوری و حمایت از راهحلهای نوآورانه در حوزه […]