ساختارهای رسمی و نگاه سنتی برای حل مسائل تعلیم و تربیت گره‌گشا نیست

به گزارش مجله کارآفرینان موفق، به گزارش خبرنگار گروه جامعه ایرنا، حسین تاریخی روز دوشنبه در نشست رویداد ملی ستاپ اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله این رویداد این است که حل مسائل تعلیم و تربیت باید با نگاه نوآوران حل شود. وی ادامه داد: بخشی از اتفاقات رویداد ملی استارت‌آپ به عنوان پیشنهادات عملی امید بخش است […]

به گزارش مجله کارآفرینان موفق،

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ایرنا، حسین تاریخی روز دوشنبه در نشست رویداد ملی ستاپ اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله این رویداد این است که حل مسائل تعلیم و تربیت باید با نگاه نوآوران حل شود.

وی ادامه داد: بخشی از اتفاقات رویداد ملی استارت‌آپ به عنوان پیشنهادات عملی امید بخش است و این استارت‌آپ‌ها کشور را در مسیر رو به رشد خوبی قرار می‌دهد.

تاریخی خاطرنشان کرد: جنس نظام تعلیم و تربیت کیفی است اما با شاخص‌های کمی باید برای منطقی و عملی شدن تصمیم‌گیری‌ها اقدام کرد تا تصمیم‌ها به صورت هوشمند هدایت شود.

وی با بیان اینکه ابزارهای نوین کنونی که استارت‌آپ‌ها به آن می‌پردازند باید به شدت تقویت شود، افزود: رویداد ملی ستاپ از این جهت در فضای تعلیم و تربیت افق گشایی را رقم می‌زند که مجموعه‌های این حوزه با رغبت بیشتری به سمت حل مسائل تعلیم و تربیت گام بردارند.