با حضور وزیر علوم صورت گرفت:

سند نظام ارتقای بهره‌وری در وزارت علوم (ناب) رونمایی شد

با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، و در اجلاس بهره‌وری علوم، تحقیقات و فناوری که در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، پنج دانشگاه کشور با دستگاه‌های اجرایی، تفاهم‌نامه بهره‌وری امضا کردند. به گزارش کارآفرینان موفق از  روابط عمومی وزارت علوم، سند نظام ارتقای بهره‌وری در وزارت علوم (ناب) در اولین اجلاس دو روزه بهره‌وری […]

با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، و در اجلاس بهره‌وری علوم، تحقیقات و فناوری که در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، پنج دانشگاه کشور با دستگاه‌های اجرایی، تفاهم‌نامه بهره‌وری امضا کردند.

به گزارش کارآفرینان موفق از  روابط عمومی وزارت علوم، سند نظام ارتقای بهره‌وری در وزارت علوم (ناب) در اولین اجلاس دو روزه بهره‌وری وزارت علوم که در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است، رونمایی شد. این دومین سندی است که در یکی از دستگاه‌های اجرایی با هدف تقویت گفتمان بهره‌وری در نظام آموزش عالی کشور و موسسات تهیه و تدوین شده است.
اولین اجلاس بهره‌وری در وزارت علوم امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، رییس سازمان ملی بهره‌وری، رییس مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم و روسای ۵ دانشگاه برتر امروز در سالن همایش‌های دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است.
امروز همچنین پنج دانشگاه کشور با دستگاه‌های اجرایی، تفاهم‌نامه بهره‌وری امضا کردند و به عنوان دانشگاه معین در کنار آن دستگاه‌ خواهند بود. در 9 استان کشور نیز، دانشگاه‌ها به عنوان معین دستگاه‌های اجرایی انتخاب شده‌اند.
بر این اساس دانشگاه تهران با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علم و صنعت با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشگاه علامه طباطبایی با وزارت اقتصاد و دارایی، دانشگاه شهید بهشتی با وزارت نیرو، دانشگاه تربیت مدرس با وزارت جهاد کشاورزی توسط روسای دانشگاه‌ها و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی با هدف بهبود بهره‌وری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

خبرنگار: فاطمه حبیبی