سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو با حضور سرپرست معاونت علمی ریاست‌جمهوری گشایش یافت

به گزارش مجله کارآفرینان موفق، به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، سیزدهمین نمایشگاه نانو ۱۴۰۱ امروز شنبه ۹ مهرماه با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت تولیدی و ارائه‌دهنده خدمات نانویی با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، سیدمحسن دهنوی رییس فراکسیون اقتصاد […]

به گزارش مجله کارآفرینان موفق،

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، سیزدهمین نمایشگاه نانو ۱۴۰۱ امروز شنبه ۹ مهرماه با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت تولیدی و ارائه‌دهنده خدمات نانویی با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، سیدمحسن دهنوی رییس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس، اسدی‌فر رییس شرکت های دانش بنیان و سعید سرکار دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.

این نمایشگاه با حضور شرکت‌های صنعتی فعال در حوزه‌های مختلف نانو همچون نفت و انرژی، بهداشت و سلامت، آب و محیط زیست، کشاورزی و بسته‌بندی، خودرو، رنگ و پوشش، ساختمان، منسوجات و مواد پیشرفته میزبان علاقمندان برای آشنایی با دستاوردهای این حوزه است.

در غرفه نانواستارتاپ سیزدهمین نمایشگاه نانو ۱۴۰۱، ۴۰ استارتاپ بیش از ۱۰۰ محصول فناورانه خود را در معرض نمایش مخاطبان قرار داده اند.

سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو با حضور سرپرست معاونت علمی ریاست‌جمهوری گشایش یافت

همچنین یکی از برنامه‌های ستاد ویژه توسعه فناوری‌ نانو در نمایشگاه ایران‌نانو با همکاری وزارت امور خارجه، دعوت و پذیرش مهمانان خارجی از نقاط مختلف دنیا از جمله مالزی، تایلند، چین، هند، برونئی، سوریه، مکزیک، ترکیه و ارمنستان در حوزه‌های تخصصی مختلف این نمایشگاه به منظور همکاری مشترک و مذاکره تجاری با شرکت های ایرانی است.

برگزاری نشست‌های تجاری میان صاحبان صنایع و کارشناسان تحقیق و توسعه صنایع با شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر از دیگر برنامه‌های سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو ۱۴۰۱ به منظور شناسایی و تامین نیازهای صنایع مختلف است.

بر اساس این گزارش، نیمی از فضای سیزدهمین نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱، در اختیار فعالان صنعتی بوده و ۱۸ درصد به بخش پژوهش و ۱۴ درصد از فضای نمایشگاه نیز به خدمات تجاری‌سازی اختصاص یافته است. همچنین آزمایشگاه‌هایی نیز در این نمایشگاه به منظور معرفی خدمات و توانمندی‌های بخش آزمایشگاهی نانو به جامعه علمی کشور برپا شده است.

سیزدهمین نمایشگاه نانو از امروز شنبه ۹ مهرماه تا ۱۲ مهرماه از ساعت ۸ تا ۱۵ در سالن های ۵، ۶ و ۴۴ خلیج فارس پذیرای علاقمندان است.