شرکت‌های دانش‌بنیان بیمه می‌شوند/امضای ۶ قرارداد نانویی به ارزش ۷۸۰ میلیارد تومان

به گزارش مجله کارآفرینان موفق، به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی روز سه شنبه در حاشیه اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو ایران ۱۴۰۱ (Iran nano ۲۰۲۲) اظهار داشت: بزرگترین حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان ایجاد بازار است. همچنین شبکه سازی شرکت‌ها وصل کردن به کارگزاران تجاری سازی و […]

به گزارش مجله کارآفرینان موفق،

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی روز سه شنبه در حاشیه اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو ایران ۱۴۰۱ (Iran nano ۲۰۲۲) اظهار داشت: بزرگترین حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان ایجاد بازار است. همچنین شبکه سازی شرکت‌ها وصل کردن به کارگزاران تجاری سازی و فروش از برنامه ها و خدماتی است که در معاونت علمی پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه اقتدار، محصول مورد توجه علم و فناوری است و این موضوع را دنیا متوجه شده است، افزود: از سال ۲۰۰۵ که تحلیل‌ ها درباره حرکت جدی علمی ایران آغاز شده است، گزارش‌هایی را در سطح دنیا مشاهده می‌کنیم مبنی بر اینکه رهبر جمهوری اسلامی ایران، توسعه و اقتصاد این کشور را در بستر علم و فناوری طراحی و برنامه ریزی کرده است. از این منظر، دنیا متوجه شده است که ایران اقتصاد خود را با توجه ویژه به حوزه علم و فناوری می‌ سازد و به همین دلیل شاهد این هستیم که مهمترین پایگاه‌ های اقتصاد دانش‌بنیان که شامل دانشگاه‌ ها، مراکز نوآوری و فناوری است، مورد توجه خاص دشمن قرار گرفته است که البته قطعا ناامید خواهند شد.

شرکت‌های دانش‌بنیان بیمه می‌شوند/امضای ۶ قرارداد نانویی به ارزش ۷۸۰ میلیارد تومان

دهقانی فیروزآبادی با تاکید بر توجه معاونت علمی بر قانون جهش تولید اظهار داشت: سال دانش‌ بنیان تنها به سال جاری محدود نمی‌ شود بلکه امسال طلیعه شروع توجه به شرکت‌ های دانش بنیان است و ما اقداماتی را با وزارت اقتصاد برای حمایت از شرکت های دانش بنیان برنامه ریزی کرده ایم.

وی با بیان اینکه قانون جهش تولید یک قانون فاخر با ظرفیت‌های بسیار زیاد است که‌ می‌تواند سال‌ها برای کشور تاثیرگذار باشد، افزود: در قانون جهش تولید موضوعات جدی در زمینه تامین مالی و حمایت از محصولات تولید داخل وجود دارد که فرصت خوبی را برای بازارسازی ایجاد می‌ کند.

شرکت‌های دانش‌بنیان بیمه می‌شوند/امضای ۶ قرارداد نانویی به ارزش ۷۸۰ میلیارد تومان

امضای ۶ قرارداد فروش به ارزش ۷۸۰ میلیارد تومان

۶ قرارداد فروش محصولات نانویی با کاربرد در صنعت در روز پایانی نمایشگاه نانو با حضور سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بین شرکت‌ های دانش بنیان فعال در عرصه نانو  و حوزه صنعت کشورمان به امضا رسید.

قرارداد سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح «تولید نانو آمیزه وافل‌های ساختمانی میان شرکت دانش‌بنیان و شرکت متقاضی» و قرارداد سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح «نانو رنگدانه‌ آبی فتالوسیانین مس»، قراردادهای فروش «نانو پودر فوم‌زا برای کاربرد در ورق‌های فومیزه PVC» و «رنگ نانویی مقاوم به خوردگی» و همچنین امضای دو قرارداد میان یک شرکت‌ دانش‌بنیان با دو شرکت متقاضی برای «تامین پوشش FBE برای لوله‌های نفت‌، گاز و پتروشیمی و صنایع آب و فاضلاب» عناوین این قراردادها هستند. 

شرکت‌های دانش‌بنیان بیمه می‌شوند/امضای ۶ قرارداد نانویی به ارزش ۷۸۰ میلیارد تومان

به طور کلی در این دوره از نمایشگاه نانو ۱۴ قرارداد به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان منعقد شد. 

سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو ایران ۱۴۰۱ (Iran nano ۲۰۲۲) از روز شنبه نهم مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور ۱۰ کشور خارجی آغاز به کار کرد. این نمایشگاه امروز سه‌شنبه ۱۲ مهر ماه به کار خود پایان می دهد.