نرم افزار ایرانی مدیریت انبار را تسهیل کرد

به گزارش مجله کارآفرینان موفق، به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، نرم افزار انبار بهینه سازان به مدیریت بهینه عملیات انبار و تولید کمک شایانی می کند. عملیات انبارداری و حسابداری انبار شامل فعالیت ‌های مهمی نظیر مدیریت انبار، جانمایی کالا، مدیریت موجودی، ثبت ورود و خروج کالا، قیمت ‌گذاری و حسابداری مواد و […]

به گزارش مجله کارآفرینان موفق،

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، نرم افزار انبار بهینه سازان به مدیریت بهینه عملیات انبار و تولید کمک شایانی می کند. عملیات انبارداری و حسابداری انبار شامل فعالیت ‌های مهمی نظیر مدیریت انبار، جانمایی کالا، مدیریت موجودی، ثبت ورود و خروج کالا، قیمت ‌گذاری و حسابداری مواد و کالا، مدیریت درخواست ‌ها و سفارش ‌گذاری و انبارگردانی است به عنوان مثال چه میزان از یک کالا در هر لحظه در فرآیندهای خرید، تولید، فروش، انبارداری، تحویل و غیره قرار دارد با کنترل موجودی دقیق، عملیات ورود، خروج، جابه‌جایی و تحویل کالا ‌باعث عدم توقف عملیات تولید می شود.

به ‌دلیل پیچیدگی، تنوع، اهمیت و حجم بالای فرآیندهای انبارداری، همچنین اهمیت بالای موجودی کالا، این فعالیت‌ها جزو نیازهای اساسی بسیاری از شرکت ‌های تولیدی و بازرگانی است.

استفاده از نرم افزار مدیریت انبار ساده بوده و نیاز به آموزش های سخت و تخصصی ندارد. این نرم افزار قابلیت نصب بر گوشی های همراه و سیستم های ثابت را دارد و سرعت و دقت را در مجموعه ها ارتقا می دهد.

براساس گزارش معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، بهاره شعیبی عضو هیات مدیره شرکت بهینه سازان اطلاعات پویا با تشریح این دستاورد گفت: مدیریت و کنترل موجودی انبار از نیازهای اساسی سازمان‌ها در جهت مدیریت فرآیندهای تأمین و نگهداری، تولید و فروش است، نرم افزار دانش بنیان مدیریت انبار می تواند از تحمیل ضرر و زیان‌ های احتمالی تا حد قابل ملاحظه ‌ای جلوگیری کند.

این مدیر حوزه دانش بنیان یادآور شد: نرم افزار طراحی شده به مراتب قیمت ارزان تری نسبت به نمونه های خارجی دارد و سبب شده برخلاف تصور، فرصت های شغلی بیشتری ایجاد کند و خدمت رسانی را برخط و سریع کند.